It happened

Hur sammanfattar man sju månader i ett inlägg?
Jag vet inte.
Men jag vet att allt och inget har hänt. Jag har gått och blivit löpare bara sådär - vem kunde någonsin tro det? - och det är något som räddar mig från stressen på en daglig basis, i och med det har jag avverkat mitt första lopp med det andra om ett par veckor; jag skulle vilja säga att jag med mitt mindset blivit frisk från min ätstörning, inget man skyltar med bara sådär kan man tycka - och då får man tycka det. En sjukdom oavsett psykisk eller fysisk är lika jävlig, och en milstolpe som denna är värd att skylta med. 
Jag har lärt mig hur mycket som helst om intellekt och biologiska mekanismer som typ är det mest intressanta någonsin. Det är så mycket som folk i allmänhet borde få lära sig som skulle underlätta så mycket för alla. Mer om det någon annan gång. 
Jag har en vision om att kunna göra vad jag vill när jag vill, och med det kommer också att vara ekonomiskt oberoende. Och under den rubriken passar en del roliga projekt in som endast är i uppstartsfasen nu så det blir mer om även det vid ett senare tillfälle. 
Cheerleadingen rullar på. Vi hade en minst sagt tuff start men nu börjar saker falla på plats och det känns riktigt roligt. 
 
 
 
Visioner. Jag har massor av visioner. Jag har hittat ett state of mind som tänker mer ur ett globalt och analytiskt perspektiv vilket gör att jag fått en hel del nya synsätt, mycket har säkert också att göra med att jag äter ordentligt så att hjärnan kan använda all kapacitet så att säga. Men det är häftigt - och samtidigt skrämmande - att inse sådant som har med mänskligheten att göra, hur små vi egentligen är, hur styrda vi är av samhället EGENTLIGEN etc. Inte för att vara den som är den, men jag tror att jag kommer lyckas med något spektakulärt i framtiden. Det är något som indikerar på det.
 
Nog om det.
Ha det fint hörrni.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var går du och pratar någonstans?

2016-10-20 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: