December is coming

Nittonde november.
Jag har nog aldrig varit med om att tiden har gått såhär fort förut. Om det är för att schemat är fullspäckat eller för att jag börjar bli gammal vet jag inte, men det går undan vill jag lova. Jag har nog med cheerleading så det räcker och blir över, det är som att jag hade glömt bort hur mycket extratid det tar. Men det gör mig inget för det är fantastiskt roligt, det ger mig mer än någon kan ana. Om ca en vecka rullar vi mot våran första tävling för i år, där efter står juluppvisning på schemat och sen är det jullov. JULLOV. 
 
 
 För övrigt planerar jag att arkitektera stans fetaste pepparkakshus, dock är jag mycket väl medveten om att det inte är det enklaste man kan göra men jag tänker inte ge upp förens jag har testat iallafall. Plus att jag är så sjukt taggad på julen så hälften vore nog, sådär så jag har lyssnat på julmusik i över två veckor, börjat julpyssla och ätit lussebullar - så nu är det bara snön som saknas ! Som om inte det vore nog så tar årets första julshoppingrunda med Josefine plats idag. 35 DAGAR TILL JULAFTON GUYS. Jag är så taggad på julbak och pyssel och allt som kan tänkas ingå - bring it on ! Det bästa är ju att årets mest efterlängtade recept åker fram på julen så jag lär ha att göra, för jag menar julrecept är julrecept och kan under inga som helst omständigheter bakas tidigare. Simple as that. 
 
 
TIL NEXT TIME
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: