Dreams do come true

Framme !
Jag har så gott som packat upp resväskan och vidare insett att jag aldrig någonsin kommer klara mig i typ 6 månader på det jag har med mig. Men det ska jag nog kunna lösa. ;-)
Jag började vistelsen med att sova 15 timmar i sträck, vaknade alltså för mnidre än 6 timmar sen men skulle ändå kunna sova minst lika länge till. Jet lag, I love you. 
 
Det känns nästan overkligt. 
Det händer nu. Det lustiga är att jag inte alls har varit nervös. Inte det minsta lilla. Dock var jag ganska förvirrad när jag vaknade imorse (okej, 15.10) men jag orienterade mig hyfsat snabbt. 
Jag har blivit kompis med kidsen vilket känns bra, inte för att jag någonsing trodde att det skulle vara svårt. För övrigt finns det inte så mycket mer att säga för tillfället, nu ska jag mest försöka komma in i rutinerna (allra helst komma in i det nya dygnet) och få det att rulla på.
 
TIL NEXT TIME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: