In the end we only regret the chances we didn't take

Nu är det klart !
21 Juni tar jag mitt pick och pack till andra sidan jorden. 
Jag har ganska svårt att sortera tankarna just nu, men jag kan säga så mycket att jag vet att jag lever iallafall. Igår kväll när jag väl hade betalat allting insåg jag vad det faktiskt är jag ska göra, vad jag har gett mig in på. Det var ju inte för inte som jag tvekade för en sekund, men det hör väl till tänker jag. 
Men det känns så rätt. 
Jag skulle vilja påstå att jag nästan har hemlängtan, fast till ett ställe jag aldrig har varit till förut. Och det är väl ändå väldigt konstigt. 
Jag ska alltså spendera mina dagar med två småknoddar som pratar bebisengelska - eller ja, den ena pratar inte över huvudtaget och den andra är på day care tre dagar i veckan - i ett land på andra sidan jorden. Den ena är tre år med lockigt hår och har världens vackraste ögon och den andra är ett år med världens charmigaste leende och som fyller år på samma dag som jag. Låter ju som en perfect match om du frågar mig. 
 
 Nu ska jag väl mest inse att det är nu det gäller. 6 år senare och nu står jag här; mindre än fyra månader ifrån det som jag har drömt om så länge. HJÄLP. Men jag är redo. Jag är så redo och förmodligen alldeles för skräckslagen och exalterad på samma gång så hälften borde räcka. 
 
Let's do this.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: