Throwback

En gränd på Kreta
 
Om nio dagar bär det av mot Samos för min del. Tredje året i rad som grekland står på schemat. Det är någonting med Grekland som är helt fantastiskt, sådär charmigt som bara Grekland(s öar) kan vara. Någonting som där emot inte är lika charmigt och som verkar vara näst intill omöjligt att vänja sig vid är alla djur som springer runt på gatorna. Nu ska inte detta bli något blödigt inlägg om hur tragiskt det är för då lär vi alla bli smått deprimerade, men tänk vad galet det är och vad olika syn vi har på djurs värde och vad jag förmodar, deras karma. 
 
Anyways, Grekland it is och om jag känner mig själv rätt så börjar jag väl packa imorgon eller liknande.
 
CHEERS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: