Better sorry than safe

Nu kör vi.
Femte gången gillt. Varför försöker jag ens inbilla mig att jag kan driva en blogg, för det kan jag inte. Inte utan att tröttna efter ett x antal månader. Men vad gör man inte. 
Vad jag där emot kan garantera under de månaderna som jag faktiskt lyckas hålla liv i den här, är att det kommer vara 100% fritt ifrån tråkiga vardagstexter. För, med handen på hjärtat; ingen bryr sig om vad du precis har ätit till frukost. Jag ber om ursäkt om jag just skruvade till någons världsbild med detta konstaterande, men det är faktiskt sant. 
Vad är tanken då ? Jag vet inte riktigt. Jag gillar att skriva och att få ner tankar konkret, även fast jag kan vara ganska dålig på att sortera dem. But hey, let's give it a go.
 
Enjoy.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Meh, jag ville ju veta vad du hade till frukost ;-) Haha Nä, men tycker du ska skriva oavsett om du tycker det blir rörigt eller inte, för är det man vill läsa om, är nog ingen som har helt 'sorterade' tankar heller, i alla fall inte jag! :-P Any way, ser fram emot att läsa, så skriv på riktigt & vad du känner :-) Kramar

2014-08-26 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: